پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228933
تغيير کادر فني کشتي آزاد به بررسي و دقت نظر مضاعفي نياز دارد
تاریخ انتشار : 1396/10/03 09:52:17
نمایش : 1740
عضو شوراي فني تيم‌هاي ملي کشتي آزاد معتقد است هرگونه تغيير و تحول در بدنه کادر فني تيم ملي به دقت و بررسي همه جانبه‌ و خاصي نياز خواهد داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه انتخاب اعضاي کادر فني تيم ملي کشتي آزاد از اهميت و حساسيت زيادي برخودار است، اظهار داشت: پس از رقابتهاي جهاني ۲۰۱۷ فرانسه قرار بر اين شد تا شوراي فني در خصوص بررسي دلايل شکست و رسيدگي به اين موضوع با جديت و فوريت وارد عمل شود که اين امر صورت گرفت و در نهايت از تغيير احتمالي کادر فني صحبت شد.

وي تصريح کرد: در همان زمان ما تصميمي گرفتيم که اين مساله را اجرايي کنيم اما انتخابات رياست فدراسيون کشتي باعث شد تا اين موضوع کمي به تعويق بيافتد. البته هم اکنون با توجه به برگزاري انتخابات و ابقاي مجدد رسول خادم به عنوان رئيس فدراسيون مي توان بزودي درخصوص انتخاب کادر فني تيم ملي نيز تصميم گيري کرد.

سرمربي و مدير فني اسبق تيم ملي کشتي آزاد در پايان افزود: طبيعتا اهميت انتخاب بهترين نفرات براي کادر فني تيم ملي باعث خواهد شد تا دقت نظر روي اين موضوع بسيار بيشتر باشد و شوراي فني با بررسي دقيق و جامع به داشته هاي کشتي آزاد توجه کند. هر چند همين حساسيت ها اجازه نمي دهد که عجولانه در اين خصوص وارد عمل شد، اما زمان را نيز نبايد از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناکامي تيم ملي کشتي آزاد در رقابتهاي جهاني ۲۰۱۷ فرانسه باعث شد تا شوراي فني و متوليان فدراسيون به فکر تغيير کادر فني باشند. البته اين نشست بارها به تعويق افتاد تا اينکه شوراي فني اعلام کرد همه چيز به بعد از انتخابات مجمع و معرفي رئيس فدراسيون موکول شده است. حالا با توجه به اينکه هفته گذشته، مجمع انتخابات رئيس فدراسيون کشتي برگزار شد و به ابقاي رسول خادم انجاميد، تمام نگاه ها به شوراي فني است تا هر چه زودتر تکليف کادر فني تيم ملي کشتي آزاد را روشن کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html